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Mensaje  Ulnar el Miér Ene 12, 2011 11:18 am


Mage (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)

* Arcane Barrage mana cost has been reduced by 8%.
* Arcane Blast mana cost has been reduced by 12%.
* Counterspell lockout duration reduced to 7 seconds, down from 8.
* Fireball mana cost has been reduced by 25%.
* Polymorph now has a PvP duration of 8 seconds.
* Ring of Frost: Radius shrunk to 8 yards, and inner "safe" radius is now 4.7 yards (exactly matching graphic). Dispelling the effect of Ring of Frost will now make the target immune to being refrozen for 3 seconds. If a second Ring of Frost is cast by the same mage while the first is still active (via Cold Snap), the first will now disappear and cease functioning. In addition, Ring of Frost now has a PvP duration of 8 seconds.
* When a mage uses the Invisibility spell, it will now also cause their pet Water Elemental to become invisible.


Arcane

* Slow now has a PvP duration of 8 seconds.


Fire

* Firestarter now allows the mage to cast Scorch while moving (regardless of which armor spell is used), and no longer eliminates Molten Armor's critical strike chance reduction.
* Flashburn (Mastery) benefit per mastery has been increased by 12%.
* Living Bomb mana cost has been reduced by 22%.


Frost

* Deep Freeze damage done has been reduced by 20%.
* Fingers of Frost can no longer be dispelled and now also increases Ice Lance damage by 15%.
* Frost Specialization now only grants 2 base points of mastery (instead of Cool, reducing all Frost damage to frozen targets by 15% from previous values. However, Frost Specialization now increases base Frostbolt damage by 15%.

Comentarios:.
Arcano:
Dan más vida a arcano, lo que lo hará más viable... pero todavía está por ver si podrá brillar como antes.

Fuego:
Con una reducción del coste de maná de la bola de fuego del 25%, pasa a ser una opción viable en lugar de tener que mezclarlo con Agostares; además la reducción de la bomba viva, el incremento de daño de maestría, y el poder castear agostar en movimiento con CUALQUIER armadura, creo sinceramente que esta será la rama de talentos de PVE.

Frío: La reducción de daño de congelación profunda y de la maestría bajará el dps de la rama de talentos que llevo ahora, que no se compensa con el incremento de la lanza de hielo (pues se quedará igual ya que sólo se usa cuando el objetivo está congelado, dedos de escarcha...). El subir el daño base de la descarga de escarcha es porque la gente empezaba a no usarla... por tanto considero que habrá que replantearse el cambio a fuego (personalmente ya iba siendo hora...)

Recomiendo la lectura de esta guía para los talentos de fuego:
http://elitistjerks.com/f75/t110326-cataclysm_fire_mage_compendium/

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